23 Haziran 2007 Cumartesi

Heroes


Merhaba.


Adım Sevgi....Finans sektöründe çalışıyorum...ve, evet; ben bir bağımlıyım.



Tüm hayatım "Heroes" üzerine kurulu; öyle ki o başladığında yemek kaşıklayacak gücüm olmuyor diye dışardan sipariş ediyorum. Zaten ne yediğimi anlıyorum ne de başka bir şeyi. O benim elim ayağım...Canım....



Tamam tamam, bu kadar abartı değilse de ben bu diziyi seviyorum. Hem de çok.



Tekrarlar dahil yayınlandığı her anı iple çekiyorum.



İzlediyseniz beni anlıyorsunuzdur. İzlemediyseniz....Deli misiniz? Hemen izlemeye başlayın; zararın neresinden dönseniz kardır.



Not: Evet, yayın saatleri ile yemek saatleri çakırsa dışardan sipariş geliyor!! Ama çok sevdiğimi söyledim size. Bir an bile kaçıramam ki!



Not 2: Kullanılan fotograf internetten alınmıştır.

Hiç yorum yok: