22 Nisan 2007 Pazar

Ahh Aşk..Sen Yok Musun!

Havada bahar kokusu...Aşk kokusu...


Semptomlar belli: Aklımız başamızdan gidecek, ayaklarımız yerden kesilecek, kalbimiz deli gibi atacak ve sonuçta "hastalık" ilerleyecek, inanın bizi bu havalar mahvedecek.


Aşk denilince akla ilk gelen yerlerden biridir Paris: Romantizmin ve şehvetin şehri.







Dün gece bir film izledim. Zaten "vakti geldi" diye aklım başımdan gitmiş, filmin sonuna tümden dağıldım!!



"Paris, seni seviyorum" du beni aşık eden film.







Claudia Ossard - Emmanuel Benbihy, Olivier Assayas, Frederic Auburtin - Gerard Depardieu, Gurinder Chadha, Sylvain Chomet, Joel - Ethan Coen, Isabel Coixet, Wes Craven, Alfonso Cuaron, Christopher Doyle başta olmak üzere birçok yönetmenin aşka bakış açılarını yansıttıkları filmde birbirinden güzel hikayeler var.



Beni en çok etkileyen hikayelerse;



- Sylvain Chomet' ten "Tour Eiffel" (Eyfel Kulesi)



- Oliver Schmitz' den "Places des Fetes" (Bayram Meydanı)



- Vincenzo Natali' den "Quartier de la Madeleine"



- Wes Craven' den "Pere Lachaise"



Diğer hikayeler kötü müydü? Hayır, asla! Ancak, bu dört hikaye beni derinden etkilediği için onları özellikle belittim.

Oyuncu kadrosu, çekimleri ve hikayeleri ile sizi de aşık edecek! Keyifli seyirler.




(*) Fotograflar internetten alınmıştır.

2 yorum:

... dedi ki...

ben de kopru ustu asiklari filmini seviyorum cok...

Sevgi Küçük dedi ki...

gerçekten o da güzel bir film. yanılmıyorsam yakın zamanda cnbc-e de yayınladı ama ben izleyeli uzun zaman oldu, tekrar izleyebilirim.